- Masz prawo w ciągu 14 dni na zwrot części lub całego zamówienia. Zwrócić można tylko produkty nienoszące śladów użytkowania.
- Nasze opakowania są specjalnie zapieczętowane. Otwarcie opakowania powoduje ich rozpieczętowanie. Takie zwroty nie będą uwzględniane.
- Zgodnie z polskim prawem koszty odesłania produktów ponosi klient.
- Jeśli zwrócone produkty noszą ślady użytkowania, są zniszczone lub uległy uszkodzeniu kwota zwrotu może zostać obniżona. Poinformujemy Cię o tym mailowo.
- Za pomniejszenie wartości produktu odpowiada kupujący.
- By dokonać zwrotu do każdej przesyłki musisz dołączyć formularz odstąpienia od umowy.
- Zwroty proszę adresować na następujące dane:
SmartBest.pl, ul. Dworcowa 28/22, 14-400 Pasłęk - Pamiętaj by dobrze zabezpieczyć wysyłkę. W przypadku gdy otrzymamy uszkodzony produkt kwota zwrotu może ulec obniżeniu.
- Zwrot środków nastąpi na konto, z którego zamówienie zostało opłacone.