- Produkty sprzedawane w sklepie są objęte gwarancją dystrybutora lub producenta.
- Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
- Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie na podane w Regulaminie adresy Sprzedawcy:
Sklep SmartBest
ul. Dworcowa 28
14-400 Pasłęk. - W wypełnionym formularzu reklamacyjnym należy podać dane kupującego, datę zakupu, numer zamówienia oraz opisać szczegółowo wadę produktu i okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w pkt. 5.