- Masz prawo w ciągu 14 dni na zwrot części lub całego zamówienia. Zwrócić można tylko produkty nienoszące śladów użytkowania.
- Nasze opakowania są specjalnie zapieczętowane. Otwarcie opakowania powoduje ich rozpieczętowanie. Takie zwroty nie będą uwzględniane.
- Zgodnie z polskim prawem koszty odesłania produktów ponosi klient.
- Jeśli zwrócone produkty noszą ślady użytkowania, są zniszczone lub uległy uszkodzeniu kwota zwrotu może zostać obniżona. Poinformujemy Cię o tym mailowo.
- Za pomniejszenie wartości produktu odpowiada kupujący.
- By dokonać zwrotu do każdej przesyłki musisz dołączyć formularz odstąpienia od umowy.
- Zwroty proszę adresować na następujące dane:
SmartBest.pl, ul. Dworcowa 28/22, 14-400 Pasłęk - Pamiętaj by dobrze zabezpieczyć wysyłkę. W przypadku gdy otrzymamy uszkodzony produkt kwota zwrotu może ulec obniżeniu.
- Zwrot środków nastąpi na konto, z którego zamówienie zostało opłacone.
Szybkie zwroty INPOST
Zwrotu produktów zakupionych bezpośrednio na sklepie www.smartbest.pl można dokonać w łatwy sposób za pośrednictwem sieci paczkomatów INPOST. W tym celu należy:
- Opłacić przesyłkę zwrotną na stronie: Opłata za przesyłkę Inpost.
- Wypełnić formularz na stronie www.szybkiezwroty.pl/pl/smartbest
- Poczekać na naszą akceptację.
- Nadać przesyłkę w paczkomacie. Etykieta nie jest wymagana.
Produkty zakupione na innych platformach sprzedaży tj. Allegro.pl, Erli.pl, Empik.com itp. można dokonać za pośrednictwem tych platform.